Vilokvällen resulterade i en svullarkväll hos fröken Väsby

Min vilokväll igår förvandlades till en svullarkväll hos Anneli i Wilda Väsby.
När jag kom hem från jobbet började jag direkt att göra muffins som jag skulle ta med mig till Väsby. Fråga mig inte hur man kan misslyckas med att göra shake´n bake muffins men igår var det fan nära...

image783

Med nybakta muffins och Kirran bredvid mig i bilen åkte vi till Väsby och hann träffa Annelis föräldrar en snabbis innan de skulle hem. Vi blev bjudna på tonfisksallad och hann med lite "skitsnack", te och muffins + kex...jag var proppmätt när vi väl skulle bege oss hem igen. Jag var inte hemma alltför sent men trots det snoozade jag i över 1 h i morse och nu har jag bestämt mig för att sluta snooza och istället ställa klockan på 1 h senare och gå upp direkt.  

//Gnurp, fortfarande snoozarkungen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0