Vilodag...I like!

Onsdagar har blivit mer och mer värdefulla i mitt liv, den enda dagen bortsett från helgen då jag kan vila upp mig och ta igen allt annat som jag inte hinner med under veckan.

 

I går hade jag stora planer på att åka till Solna Centrum direkt efter jobbet och inhandla diverse saker på min inköpslista. Inköpslistan som bara tycks växa och växa för varje dag som går. Men inte kom jag iväg dit inte, jag var så trött efter jobbet att jag satt mig på bussen och åkte hem.

Mamma ringde och bjöd in mig på middag och med tanke på hur trött jag var, var det inget svårt beslut. Jag fick till och med matlåda med mig hem så nu är även lunchen räddad.

//Gnurp...med en kurrande mage


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0