Våra vägar korsas igen...

Var i Täby Centrum och åt lunch med arbetskamraterna, har inte varit där på ett antal månader... kanske tom ett år. Det var sig likt bortsett från alla småaffärer som de tryckt in i alla tomma hörn. När jag satt och väntade fick jag syn på ett gammalt ansikte...min polare Gugge som jag inte träffat på typ 5 år, jag tror inte jag sett henne sedan gymnasiet. Jag och Gugge går långt tillbaka i tiden, vi spelade fotboll och landhockey tillsammans och gick även i samma klass under högstadiet och första året på gymnasiet. Faktum är att jag och Gugge gjorde vårt första TV-framträdande tillsammans när vi gick i åk 7, ett program för skolverket med debatt mm...en lyckad debut för mig medan Gugges debut nog går till historien...*ler*.
Under de korta minuterna vi hann att snacka gjorde vi den klassiska 5 års-uppdateringen, innehållande frågorna:

1. Vad gör du idag?
2. Hur är läget annars?
3. Vad har du haft för dig under dessa 5 år?
4. Var bor du nu?
5. Hur mår familjen?...osv

Gugge avslutade allt med att säga..."-Vi ses väl om 5 år igen"...ja, vad ska man säga...våra vägar korsas nog igen om jag känner Gugge rätt!

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Va kul att du träffa henne. Vi skulle ju träffas alla tre och ta en öl ihop, prata med gugge om det förra året och skulle försöka dra ihop något. Vi får väl göra ett nytt försök.

2007-08-10 @ 15:06:14

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0