Tekningsvarianter i köket

Igår hade jag besök hemma i mitt kök av en ishockeyspelare från Sundsvall vid namn Emil. Till vardags iklädd en nackkrage(heter det så?)  efter en dykningsolycka, men glad ändå. Emil visade mig olika tekniksvarianter i köket, grymma sådanna! Jag behöver nog bara träna ett par gånger sedan kommer jag inte torska en enda tekning.

Under gårdagens träning testade jag 2 ggr, en backhandstekning mot Saga som inte fungerade som jag ville men sedan lyckades jag till hälften med min vanliga (nya) tekning, så nu är det bara att öva sedan kommer bollen komma på samma ställe varje gång...precis som den gör för Elin....(så avis)

//gnurp som ska hem och träna teknigar 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0