Tankarna snurrar fram och tillbaka

Igår var det söndag och kvällen till ära "styrelsemöte" a lá familjen Garpensund. Det var uppdatering och information kring en del projekt...vi höll på ett bra tag, kom inte hem förrän vid midnatt och då var det bara att försöka sova, vilket inte gick så bra. Inte nog med att det var klibbigt av luftfuktigheten, jag hade en massa tankar som rullade runt i mitt huvud.

Det är stora saker på gång, frågan är bara vad jag ska göra åt saken...???

//Gnurp...jag som trodde jag redan gjort mina val...

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Nu blir jag orolig...det här måste vi nog prata om =)

2007-08-13 @ 13:53:30
Postat av: gnurp

Ja, du lär väl få höra allt från början till slut som vanligt...mitt alldeles egna lilla bollplank *ler*

2007-08-13 @ 13:59:49
Postat av: Kirran

Bra...
ses då =)

2007-08-13 @ 16:13:31

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0