Svett...spring...svett...var tog bollen vägen?

I går var vi tillbaka i Solnahallen efter en veckas mer eller mindre återhämtning. Det var action från början till slut och Grabbarna grus försök att få oss hungriga inför kvällens träningsmatch mot Djurgården fungerade på mig iaf. Jag hatar att inte känna mig färdigspelad efter en träning så ikväll kommer det att springas...då förhoppningsvis med boll i bladet för det hände inte allt för ofta igår...uuuups!
Vi är grymt snabba och springa kan vi men det här med att få med sig bollen...ja det kan diskuteras *ler*.

Fysen vi hade på planen var kanon, jag fick verkligen slita och det var faktiskt lite skoj även om det var sjukt jobbigt. Det enda jag kan tycka och som Kirran också sa är att vi kanske inte borde utnyttja speltid på plan åt att fysa utan göra det innan träninstiden för att utnyttja våra pengar och plantiden till det yttersta....bara en tanke!

"Garpen, skjut...du har så bra skott"
I know, jag ska bara få in det i min lilla skalle också. Märkligt det där, det är nästan så att jag tycker det är roligare att göra en snygg assist än mål. Då har det gått för långt...centersyndrom kanske. Näää, nu är det verkligen dags att ta tag i mitt spel och bli lite offensiv och skjuta ner allt som är framför mig och helst då i mål.

I neeed....Igår kände jag att jag är i stort behov av mina nya innebandyskor...mina gamla börjar liksom ge vika och jag springer mer eller mindre på golvet eftersom sulan är sönder och all studds är borta.

Känsla...kände mig stark i löpningarna under fysen men sjukt jobbigt var det!

Nöjdast...med min passning till fröken Väsby som hon så snyggt satte i mål...fick tom göra målgest... hi hi

Beröm...till Grabbarna Grus... måste säga att uppläggen på de få träningar vi haft hittills har varit kanon. Man hinner göra en övning mer än en gång och övningarna byggs på hela tiden...och målisarna få egen träning osv.

//Gnurp med mål i sikte

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0