Söndag

Det var svettningar utan dess like under natten i kombination av illamående men efter ett antal timmar av sömn mådde jag helt ok. En av de första sakerna jag gjorde var att sms:a Elin med tanke på kvällen innan, för att ta reda på hennes status. Vi bestämde att jag skulle cykla över och sedan ta en promenad med lite uppdatering från kvällen innan. Jag cyklade till Sumpan och vi hann med en promenad runt sjön och även en Tages med rullesås från lötpizzerian.

Efter ett par timmar i Sumpan drog jag hemåt och vidare till mina föräldrar där jag blev bjuden på pannkakastårta (Mums filibaba) vilket jag önskat mig tidigare under veckan.

Nu blir det Beck de sista timmarna innan jag måste vänta 365 dagar till nästa födelsedag. 

//gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0