Som vanligt går ingenting som jag vill

Jag gick tidigare från jobbet för att hinna till Solna Centrum innan träningen men som vanligt går ingenting min väg. Bussen var 25 minuter sen och jag fick skita i att handla för att hinna byta om till träningskläder.

Vi hade fin fint besök av Tove som precis börjat skolan ute på Bosön, kanske inte den perfekta träning att besöka med tanke på antalet zessor och hur nertränade vi är just nu. Men vi tog oss iaf i mål efter både tennisboll, en ny spelövning och "två mål".

Nu har vi fått 2 saker att tänka på till nästa vecka och en order....
Det jag kommer att följa till fullo är ordern...VILA VILA VILA

Smärta...
i vänstra vaden

Välkommen...målvakts Sara

Dagens kommentar...var är alla?

Kö...det tog Jempa 45 minuter från Täby till Solnahallen...välkommen till Sthlmstrafiken...

Missförstånd...min beskrivning till Jempa om hur hon tar sig hem till Sara...."va, vilken rondell"?

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0