Snoozande...fusk & Puma

Trots att jag gick och la mig vid 22.30 igår snoozade jag hejvilt tills jag insåg att jag aldrig skulle hinna till jobbet i tid om jag skulle behöva promenera. Så det blev bussen...snacka om att fuska, inte likt mig alls...vet inte vad som hänt på senaste tiden. Jag kom i tid till jobbet iaf...

Idag är det sponsorträff hos Puma, antar att det blir som förra gången, känslan av barn i en godisbutik...man vill pilla på allt och helst även prova allt.  Varje gång jag tittat på ex. Top Model och tjejerna ska se sitt nya hus för första gången brukar de springa omkring och skrika som små barn,  då brukar jag garva och tycka att de är patetiska...men senast vi var hos Puma gjorde vi zessor likadant. Det är svårt att kontrollera sig i en värld av skor, kläder och väskor.
image670
40 ½ har jag i mina gamla utslitna Pumadojjor, ikväll blir det jakt på ett par nya... 

//Gnurp...Pumalover

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0