Smidigheten själv

Jag hittade en bild på Elins facebooksida som jag bara var tvungen att använda. Jag vet att jag kommer få äta upp det här senare (sorry Anneli) men jag var bara tvungen...

image729
Anneli, smidigheten själv!

//Gnurp som bara inte kunde låta bli att använda bilden

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Den där kan hon ju bara glömma att vi ska hålla hemlig...ska jag lätt lägga in på min blogg med.HAHA...men när var det?
Jisses!!

2007-08-17 @ 11:20:22
Postat av: gnurp

Jag tror att det var ute på bosön under ett av styrkepassen, men jag är inte säker.

2007-08-17 @ 11:25:34
Postat av: Estun

Japp det stämmer bra det...bosön. va ganska väl uppvärmd vid tillfället skulle jag tro!!! Men vänta ni bara ni två....tänk när jag skaffat mig en blogg eller liknande...oj oj oj vad ni kommer ligga på nätet i alla möjliga former!!! ;)

2007-08-17 @ 11:50:53
Postat av: Kirran

Kom ALDRIG och säg att du är stel anneli...äckligt!! =)

2007-08-17 @ 14:11:15

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0