S som i stress och lite fest också :)

Efter middagen på fredagen bestämde jag mig för att sova ut. Veckans slit hade gjort sitt och jag behövde iaf en morgon med lite extra sömn. Efter frukost bestämde jag mig för att ta med Kirran på en långpromenad runt Brunnsviken, och lång blev den...hela 2 h och 15 minuter.

Vi hittade en flertal perfekta platser att ta våra spelarbilder på, blommor, buskar, klippor...you name it, allt fanns. När vi väl var hemma slängde vi i oss rester av tacopajen (btw vegopajen var mkt bättre än det vanliga) och satte på en film. Jag somnade i soffan, tog en sk powernap a la´Gnurp. Trots att vi hade förberett det mesta fick vi stressa iväg till kansliet. När klockan var 18.00 var ingen av oss klara...jag hade inte ringt och beställt pizzorna som jag lovat, det vi skulle ta med oss var inte nerpackat, vi hade inte kollat när bussen gick vilket senare resulterade i att vi fick gå ner till kansliet och blev genomsvettiga. Ja, allt var stressigt kan man minst sagt säga och detta trots att vi tyckte att vi var ute i god tid.

Under kvällen blev 4 st nya zessor krönta...Zundastyle. Det festades på ordentligt och vid 23.30 tiden drog jag och ett par andra zessor vidare in till stan...

Kvällens skönaste visa...."den lille", jobbig värre och håret stod åt alla håll när vi klara. Visan lär nog följa oss ett tag framöver.

Bilder från kvällen...
image748
Anneli återberättade en sjukt rolig händelse för Kirran, Emma och mig

image763
Josse hade fullt upp med sin väska

image749
Dags för mat...jag och Öberg försökte få ordning på pizzorna medan Kirran lekte servitris

image750
Nea och Jea hade ingen aning vad som väntade...

image751
Det var dags att bli en riktigt Zundazessa

image752
Nea var snabbast och inte sen med att ställa sig på Zundazessornas sida och tittade på när de andra försökte dricka upp sin Zundadrink.

image753
En för alla, alla för en (inte mkt till val)

image754
Allsången drog igång med "Den lille" och man kunde inte låta bli att skratta. På bilden, Öberg, jag, Emma, Frida, Ylva, Martina och Josse

image755
Anneli jobbade på som fotograf kvällen till ära.

image756
Tosse

image757
Jea, Elin, Anneli och Tosse

image758
Ingen fest utan hopprep! inte för Kirran iaf som hoppade rep stora delar av kvällen

image759
Emma och Elin hade planer

image760
De skulle ta över festen...*ler*

image761
Å så nyckelbanden igen, vi sitter fast i år

image762
En och annan j-la Zundaring blev det också

image764
Josse posade med sina favoriter...Malaco Trulys lakrits

image765
Martina och Ylva hade hunnit hem från vandringen uppe i norr

image766
Elin och Frida

image767
Josse och Kirran posade..skön bild alltså *ler*

 image768
Kirran hoppade vidare

Sedan blev allting svart/vitt
image769
Anneli och Jag

image770
Anneli och Josse

image771
Anneli, jag och Elin

image772
Öhhh, vad händer här kan man undra...
Elin, Kirran och Josse

image773
Kirran och Elin

image774
Elin och Anneli

//Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0