Premiären avklarad

Jaha, då var premiären avklarad...5-2 men det satt lång inne trots många fina chanser. Men gör man inga mål vinner man inga matcher oavsett hur snygga passningarna är.

Det var en kanonuppvärmning trots den korta tiden på planen. Jag var enormt varm och redan inne i matchen innan domarna blåste igång, allt tack vare den långa och intensiva uppvärmningen....jag tror att vi har ett vinnande koncept på gång! 

Känsla...Skoj....snabba fötter på något sätt, jag kände mig stark och hade hyffsad fart under buggarna. Jag var helt enkelt större, starkare och konstigt nog...snabbare *ler* (det händer ju inte varje dag).

Kan bli bättre...jag måste lära mig skjuta och ta avslut från mitten. Det blev lite bättre mot slutet men jag slängde bort ett par lägen genom att passa. Måste jobba med att ta skott så att det sitter i ryggmärgen.

Matchens snyggaste...Fias första mål...klirrrrr!

Matchens skönaste kommentar...anneli åker på en 2:a...."-jag kan inte rå för att jag är starkare"

Matchens överraskning..."Nisse" från juniorerna...har svårt att se att hon förblir junior länge till.

Det är väl bara att vänja sig...vårt kära domarpar var tillbaka, lär bli fler gånger under denna säsong.

Spelaren som snuvade Zunda på en storseger...Det är bara att konstatera att Djurgårdskeepern är alldeles för bra för div 2! Sedan kanske vi ska skjuta lite bättre men i stora delar av matchen var hon som en vägg. 

Jag konstaterande...att typ halva Farsta spelar i Djurgården denna säsong.

//Garpilarpen med ömma fötter...I need my new shoes now!!!!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0