Poäng och assistklubban...hmmm

"Svennar on tour" är ju tillbaka i Zundaland igen efter dagar i värmen och har påpekat för oss Zessor att poäng- och assistklubban ska med i helgen för det ska spelas plastbandy.
Nu till kruxet...vad gör man om man inte har en klubba som fungerar bra rent tekniskt?...jag menar, jag har en klubba som slår underbara passningar och gör att jag har teknik som en gud och har så gjort de senaste 2 säsongerna, men som jag knappast kan skjuta med. Sedan har jag klubban som jag skjuter som en häst med och vinner alla tekningar med men som jag inte kan passa med....vad gör jag då????

Under förra säsongen valde jag klubba efter motstånd och känsla....snacka om att jag blivit en materiallirare, det trodde jag aldrig om mig själv...

Till den här säsongen ska jag hitta en klubba som både gör mig till gud och helt underbar...*ler*

image666//Gnurp, på jakt efter den perfekta klubban

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0