Om jag var vilsen innan träningen ska vi inte snacka om vad jag kände efter...

Lördagsförmiddagen spenderade jag tillsammans med 10 st andra zessor i Solnahallen. Eftersom många var iväg och spelade junior-DM var vi inte så många, men desto bättre och intensivare blev träningen.

Vi hoppade hopprep, körde styrketräning i gymet, hade snabbhetsträning i form av en bana och lekte draghäst, vilket var bland det jobbigaste vi gjort men även det roligaste. Vi spenderade hela 4 timmar i hallen och hann med massor, om jag kände mig vilsen innan träningen ska vi inte snacka om vad jag kände efter 4 timmar...jag var helt slut!

Förmiddagen i hallen var en av de roligaste träningarna vi haft so far...jag är grymt glad att jag deltog även om jag kommer ha träningsvärk utan dess like under de närmaste dagarna.

Efter ett par timmar vilandes i soffan joinade jag mamma och gick på bio. Under min promenad hem från bion ringde Kirran och frågade om jag skulle med ut. Varför inte vara lite spontan tänkte jag och tackade ja. Det blev ett svettigt "pass", jag och Kirran dansade på oavsett låt och det var nästan samma klass på detta pass som de 4 timmarna under förmiddagen *ler*.

I säng kom jag, ett par timmar senare än jag tänkt mig men ibland måste man få vara lite spontan!    

//gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0