Ny säsong betyder nya spelarpresentationer

Idag fick vi spelare mail från Zundas egen webmaster som meddelade att det nu är dags att fylla i spelarpresentationerna igen för hemsidan. Ny säsong betyder nya spelarpresentationer och i år är det nya frågor och lite annorlunda sådanna från tidigare säsonger, vilket är skoj.


image663

Jag struntade i att ta en ny bild till hemsidan förra säsongen eftersom allt blev så stressigt + att jag inte orkade ta tag i det riktigt, så egentligen kan jag bara skylla på mig själv.  Den här säsongen ska det minsann finnas ett "färskt" foto på mig men hur det ska se ut har jag inte riktigt bestämt mig för...för vi har ju fria händer och med Kirran som fotograf är allt möjligt!

//gnurp...som fick tänkta till 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0