Ny kalender, ett måste!

I går fick vi en föraning om vilka träningstider som väntar i Solnahallen och i vanlig ordning tog jag fram kalendern och min gula överstrykningspenna och började fylla i träningsdagarna. Jag insåg ganska snabbt att jag snart måste inhandla en ny kalender eftersom jag har en massa saker att fylla i inför nästa år.
 
Jag antar att jag inte är den enda personen som alltid måste ha samma sorts kalender. Det ska vara veckouppslag med stora rutor, helst indelade så att jag på ena sidan kan skriva jobbprylar och på den andra träning och fritid.

Kalenderhat...om jag måste använda tipex

Ett kalendermåste...färger, alla kategorier har sin speciella färg. Träning gul, match blå, födelsedagar orange osv. 

image665

//Garpen...kalenderfreak

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Känner igen mig. Men kan säga att jag nu bytte bort min träningskalender för en annan sort, även om det tog emot ganska hårt. Men hitta en annan med stora sidor. Färger klart ett måste, för mig blir hul jobb, grönt något kul (tex utgång...blir inte grönt så mycket mer snart....)och rosa födelsedag.
Kramen från en till som älskar överstrykningspennor :D

2007-08-02 @ 00:46:20

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0