Modeshow a lá Puma

Jag levde som en riktig prinsessa igår efter jobbet, Jempa hämtade mig utanför jobbet, sedan satt vi iofs i köer och blev sena till sponsorträffen eftersom vi var tvungna och äta lite innan...Jempa var på krigsstigen & då ska man hålla sig undan.

Väl inne hos Puma var det bara att börja titta, prova och leka fancy för ett tag. Jag visste mer eller mindre precis vad jag ville ha och även storlek så det gick rätt snabbt att välja. Det blev ett par splitternya inneskor (lila/vita), samma modell som innan fast årets upplaga. Eftersom vi var klara hyffsat snabbt satte Kirran igång med modevisning och som alltid satt hatten där den skulle...

Nu väntar jag med spänning på skoleveransen och snart är det dags att prova klubbor, inte en dag för sent!

Kvällens förslag...Kirran kom på att vi nu borde börja spela med vita strumpor istället för blå...det matchar våra lila/vita skor bättre.

Bilder från Puma...
image672
Snyggingen var på plats

image673
Skorna låg uppradade i storleksordning....skönt att nästan vara den enda med stl 40 ½.

image674
Jea och Emma diskuterade modellerna

image676
Frida och Kirran såg lite fundersamma ut medan Pumakillen drog skillnaderna mellan skomodellerna.

image677
Dags att testa storlekar

image678
Anki hade lite problem att knyta skorna

image680
Så här ser modellen ut, hur sköna som helst!

image685
Jempa var glad med lite mat i magen.

Pumashow a lá Kirran ...
image681

image682

image683

image684

//Gnurp 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Skitsnygga bilder...verkligen =) Mina ögon hade redan slängt in handduken tror jag...Vita strumpor är snyggare

2007-08-10 @ 11:30:58
Postat av: Gnurp

Det var fotografens fel inte modellens *ler*

2007-08-10 @ 13:40:43

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0