Mitt i prick av skarpskytten Hanna


Var inne och läste på Hannas hemsida och fick syn på beskrivning nedan...hahaha, kunde inte låta bli att visa Zundaland texten, för visst känner man stundtals igen sig...mitt i prick skulle man lugnt kunna säga *ler*.

Hanna skriver...
Innebandy ska det liras i Norrk. Jag ser så fram emot att börja lira div 2 innebandy. Komma in i ett nytt lag. Bli utstirrad de första träningarna för att alla ska kolla in "den där nya tjejen från Stockholm".
Skada mig varje säsong gör jag ju också så det ser jag ju fram emot. Börja tacka nej till fester lördag- och fredagskvällar med anledningen "Jag har match imorgon". Ser också fram emot att stressa hem från jobbet, slänga i mig mat för att senare stressa iväg till träningen. Tvätthögen dubblar sig från det man börjat träna då alla miljoner träningskläder hamnar i tvättkorgen, men det gör inget det är bara roligt att jaga tvätttider. Ska bli kul att ha ett lag att ställa upp för också, säga "nej Johan, blir ingen restaurang middag ikväll, jag måste sälja tia-lotter på loppiset idag med innebandyn för att tjäna in pengar till klubben".
Ska bli så roligt att försäsongsträna också, finns det något roligare?

Ja, det ska bli kul.

Hehe. Jag äääääälskar att lira innebandy. It´s a fucking lifestyle man

Skarpskytten Hanna
image668

Jag kommer att sakna Hanna i massor, inte bara som kedjekamrat utan även som den "sköna prick" hon faktiskt är. Kan bara säga tack för SM-silvret från Karlstad tjejen!!!! där visade Hanna verkligen vilken Kung ZESSA hon är!

Jag tippar ca 30 poäng från Hannas klubba denna säsong...make me proud!


//Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Hanna Panna

Hahah ohhh. Tack för dom snälla orden! Kommer sakna dig och alla zessor massor! Men jag kan verkligen lova att jag kommer och hejjar ett par matcher denna säsong! Ser verkligen fram emot det, ni verkar träna på bra, ska bli kul o se vilken lagmaskin ni blivit.
(men 30 poäng??? Hjälp! Haha. I will do my best!!)
KRAAAAM

2007-08-06 @ 09:00:46
URL: http://www.dooelaa.com

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0