Min favorit just nu

I like...

image701
Min nya Tipexpenna som jag fick idag...hihi.
En av våra säljare sa så här;
"- Jag har aldrig hört någon bli så uppspelt över en Tipexpenna förrut"

//Gnurp i ett nötskal...blir glad för det lilla!

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag måste också köpa en såndär...min verkar ha torkat ihop helt och det blir bara kladd av allt. Å hade man velat ha kladd så hade man ju kunnat köpa vanlig tippex =9
Har handlat drickan nu!!

2007-08-15 @ 14:10:07
Postat av: Lykke

Först och främst.. himla trevlig blogg tycer jag, även om jag är en utomstående ;)
Sen måste jag bara hålla med dej om att den där tippexpennan är en gudagåva till kontorsråttorna! Har kört på den i typ ett år nu, vet faktiskt inte hur jag skulle ta mej genom en hel arbetsdag utan den.
Aja, rock un "Snuskie" så ses vi i hallarna kanske..

2007-08-16 @ 15:12:16
Postat av: gnurp

Halloj Lykke!
Grymt att se dig här inne i finrummet *ler*.
"Snuskie"...jaja lär väl få leva med det.

2007-08-16 @ 15:56:44

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0