Med sällskap går det som på räls

Imorse fick jag sällskap av mamma på väg till jobbet. Hon kände för att promenera och vi hann samtidigt snacka av oss lite. Det är märkligt hur mycket lättare det är att promenera med sällskap, det kanske inte går snabbare men det känns så iaf.

Efter gårdagens träning hoppade jag i säng tidigare än vanligt men inte i tid ändå, vilket resulterade i att jag inte snoozade i en timme utan faktiskt klev upp hyffsat i tid. Annars är jag kung på att snooza, fast jag borde kanske lära mig att ställa klockan senare och faktiskt gå upp direkt....men men man måste ju ha någonting att jobba mot.

 Jag lyssnar just nu på Jason Mraz låt I´m yours och den har gått på repeat i säkert en halvtimme...det är nog snart dags att byta låt om jag inte vill spela sönder den... men jag ÄLSKAR gunget som låten tvingar fram.

//gnurp som inte käkade fil imorse *ler*

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0