Match i sikte

I kväll smäller det, första träningsmatchen för säsongen. Det känns förvånandsvärt bra, jag känner mig lugn och förväntansfull. Jag vet ingenting om motståndet vilket jag älskar...det är bara att köra på och hoppas på det bästa.

Jag kommer att ha Wester och fröken Väsby bredvid mig...vilket ökar min trygghet... 
Tosse och Li bakom....vilket gör mig extra peppad. Tosse och jag har börjat hitta varandra på plan och även spelvägar att ta oss ur vissa situationer så det ska bli intressant och se om vi kan greja det även idag under matchen. Li ska bli intressant att lira med, vi spelade inte tillsammans igår men förhoppningsvis får vi det att fungera ikväll utan träning, precis som vilka stjärnor som helst *ler*!

Rykten...Jag hörde att det serveras "taggtråd" till lunch idag i Zundaland, stämmer det?

Lovat...att jag ska göra en balja tillängnad födelsedagsbarnet.

Klubba...blir det röda (passningsklubban) så att jag kan lägga några sköna mackor till damerna där uppe.

Känsla...lugn och förväntansfull

Min fråga..kommer vi att köra effektiv tid eller rullande?

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0