Mardröm eller?

Brukar det bli så för er att när man väl drömt en mardröm och vaknat, så försvinner den drömmen och man drömmer någonting annat?

 

Så brukar det bli för mig men inte i natt. Jag drömde att jag och Kirran åkte till Thailand och besökte mina föräldrar. Thailand i drömmen var mitt gamla villaområde i Täby...öhhh, märkligt värre. Hur som helst så var vi ett antal människor ute på gräsmattan när vi plötsligt fick syn på ett stort flygplan. Jag trodde alla snackade om den nya jumbomodellen som byggts och började prata om det medan alla i själva verket pratade om att det var familj och vänner som satt på planet och att de snart skulle landa.
I samma sekund ser vi hur planet störtar ner och avger en stor explosion. Alla blev helt hysteriska och fattade ingenting.
Sedan minns jag att vi alla satt ner hyffsat lugna och en dam beskriver vilka som fanns ombord på planet. Det märkliga är att hon säger att det var Jempas 10 killpolare, hennes egen man och några andras anhöriga.

När damen drar upp vilka som fanns ombord börjar jag gråta, Kirran är ännu mer förstörd och har plötsligt blivit av med ena sin tumme som ligger på köksbordet medan hon själv ligger nerbäddad utomhus...don´t ask me how!

Fattar ingenting, men mardrömslikt var det iaf...

//Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0