Jag visste inte att spela försvar kunde vara så roligt

Lite extra träning innan själva träningen skulle göra susen tänkte jag...hmmm.. ja, så här efteråt vet jag inte riktigt om det gjorde susen, men trött blev jag. Jag fick sällskap av Martina och Tessan och vi visste inte om vi skulle köra styrka eller löpning, det blev löpning. Vi körde en 25 minuters runda vilket blev en kanonuppvärmning inför fysen som grabbarna grus hade förberett.

Efter fysen klev vi in på planen och började nöta passningar av olika slag. Efter det blev det lite spel a la´ Zundastyle. Jag körde först i anfall, vilket inte direkt gick så där zuperbra men sedan fick jag äran att köra toppen i triangeln, dvs min vanliga centerplats och det gick som på räls...det var sjukt skoj att spela försvar!

Skönaste...Öbergs TV-räddning

Träningens kommentar...va, spyr hon?

Känslan...skoj men stundtals jobbigt

Tryck...det var tryck i den j-la Zundaringen dagen till ära

Trevligast...Virginia, vår egen receptionist

Idag är det nya tag som gäller och jag hoppas på traditionellt 2 mål :)

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Hallå...jag är irriterade på att vi egentligen kör 6mot4 och inte 4mot3 som vissa tror...Svennar fick höra min teori och jag tror nästan att han instämde =)
Hoppas svaren var okej. Åker hem direkt efter jobbet och äter och sover. Måste ladda för helgen...framförallt tors och fredag.
kramis

2007-08-28 @ 13:14:09
Postat av: Emelie

Haha Virginia i solnahallen! Jag vet vad du pratar om =)

2007-08-29 @ 11:51:28
URL: http://emelie19.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0