Jag ser i kors...

Möte på möte på möte, så ser dagarna ut för mig den här veckan. "Att göra"- listan blir bara längre och längre för varje dag...jag har ingen aning när jag ska hinna med allt för en arbetsdag har ju bara 8 timmar. Jag får väl börja trolla som vanligt!

Luft...jag vill ha luft! Att sitta i möte dagarna i ända gör att jag ser ser i kors, dels av trötthet men även av hunger. I vanliga fall kan jag gå till kylskåpet och ta något att äta eller slänga i mig en frukt, men när jag sitter i konferansrummet större delen av dagen börjar magen att strejka. Det är ju inte speciellt troligt att jag skulle be om lov att få gå ut ur rummet för att äta...inte ens om jag var full *ler*

//Gnurp...med kurr i magen

 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0