Jag hoppas på...

Eftersom jag inte orkade handla igår ska jag försöka sluta lite tidigare från jobbet så att jag hinner handla lite innan träningen men det kommer bli tight om tid...

 

Sista träningen för veckan, ska bli skönt med en hel helg utan innebandy och istället få leka fotomodell för en stund. Fotoschemat kom på mailen så nu är det bara att fundera på klädsel och se till att man inte ser alltför morgontrött ut.

 

Jag hoppas på #1...sol till fototgraferingen

 

Jag hoppas på #2...att min nya klubba kommer

 

Jag hoppas på #3...att träningsvärken i mina vader försvinner

 

Btw. iprensalvan är min bästa vän just nu...

 

//Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0