Hur är det möjligt....?

I går blev jag upphämtad från jobbet av min kära mamma som ville ha sällskap under sin shoppingrunda. Vi skulle köra mot Sollentuna och allting gick väl bra till en början sedan blev jag lack på mammas körning och valde att inte säga någonting dumt utan knep igen. Trots att vi åkt samma väg säkert 100 ggr innan åkte vi mamma fel och började snurra i ett bostadsområde...jag kunde inget annat än att skratta...hur är det liksom möjligt???

Efter att mamma bestämt sig för att åka på en sk. "sightseeing" i S-tuna kom vi slutligen fram....
Sightseeing i ett bostadsområde i Sollentuna, nja...vet inte riktigt om jag skulle kalla det sightseeing direkt...

//Gnurp...lost in Space

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0