Framtidens talanger och eventuella motståndare gjorde upp

Efter en dusch och bara några timmars sömn åkte jag och Kirran till Tallbackaskolan och jobbade enligt schemat. Det var junior- och senior-DM. Jag valde seketariatet och blev sittandes där i 3 matcher, det var väl inga höjdarmatcher direkt men bjöds på ett par dueller och smällar på plan, precis som det ska vara.

Några av våra eventuella motståndare gjorde upp och att sitta brevid och titta var en pina...jag ville bara in och spela...sååååå sugen, även om varken tempot eller kvaliten var något att ta efter.

Jag stannade kvar i hallen och tittade på våra junisar som kämpade på bra mot Täby FC, även om det var individuella misstag som avgjorde matchen.

Kvällen ska jag spendera i soffan, med muskelavslappnandekräm på vaderna...för jag är öm...sjukt öm!

//garpilarpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0