Försmak av vad som väntar

Just nu är det kaos i mitt kök, diskmaskinen är full med ren disk men inte tömd, det ligger tallrikar, bestick och glas på hela diskbänken eftersom att diskmaskinen är full och inte tömd. Torktumlaren är fylld med rena och torra kläder som jag inte hunnit tömma och kläder hänger på tork i hela lägenheten för att de inte skulle tummlas. Det går rätt bra att beskriva synen i min lägenhet just nu....det stavas KAOS. 

Jag kom och tänka på att kaoset är precis vad som väntar lite längre fram när serien börjar och det blir lite struktur. Onsdagar kommer vara heliga och framför allt min städdag/vilodag.

//Gnurp...som inser att det är dags att prioritera 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Tänkte att vi tar kaoset ikväll...orkade inte imorse..och inte igår heller för den delen!
Har varit och kollat på en lgh idag faktiskt. Vi får se vad som händer. Ses sen!
Jag ska komma ihåg dina stickor...

2007-08-23 @ 15:17:00
Postat av: gnurp

Låt allting stå i köket...det är mitt kaos...hahaha!
NIce att du kom ihåg klubborna.

2007-08-23 @ 15:29:05

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0