En positiv känsla, en massa skott och sen tog det stopp

I går hämtade jag lagets skor på kansliet, våra vit/lila pumadojjor. En träning och jag gillar dem stenhårt! För att spinna vidare på ordet stenhårt, så fick jag och Kirran det ärofyllda uppdraget att skjuta på keeprarna under målvaktsträningen. Jag hade skitskoj och har nog inte tränat handledare så mkt som igår. Roligaste rundan var helt klart den sista då jag fick ta i hur mkt jag ville och hyffsat nära keeprarna...kan det blir bättre?
Jag antar att skotträningen är precis det jag behövde för att jag ska börja skjuta lite oftare på match, det sätter sig i ryggmärgen liksom.

Riktigt jobbigt...fysen innan träningen, med nya skor och en bana som de 8 soldaterna kände igen var det bara att bita ihop.

Stör mig i ca 1 sekund...när det går bra på två målet och träningen är slut...jag vill ju liksom spela vidare, go with the flow.

Positiv känsla...efter mitt möte med Mange.

Chock...efter informationen om lördag, jag som verkligen var mentalt inställd på att få åka iväg. Allt som sas efter beskedet hörde inte jag, mina öron var blockerade för ny info...tur att det var andra som lyssnade.

Osäkert...vad ska man säga...hur står det egentligen till med allt runt omkring laget, kanske lite info skulle sitta fint!?

Efter jobbet...ska jag vila och gå och lägga mig i tid, är sjukt trött...snoozade i över en timme imorse.

//Gnurp som intar viloposition inom ett par timmar

Något att tillägga?
Postat av: fia

hej hopp! du kan väl ringa mig när du får tid? Jag är hemma hela dafgen.. satans c-uppsats.. tjojoo

2007-08-22 @ 13:41:20

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0