En middag som utvecklade sig till allsång

I fredags hade jag och Kirran en liten middag hemma hos mig. Allt började som en vanlig middag men ju längre tiden gick och ju fler vinglas som tömdes började Emils gitarrspel att över gå till allsång. Allsången pågick långt in på lördagsmorgonen och när rösterna inte riktigt orkade med längre övergick vi till smidighetsträning...hahaha.

Om ni såg ett tidigare inlägg med fröken Väsby, upprullad som en´sten så vet ni vad vi försökte oss på. Alla ville prova att göra lika dant som Anneli och det gick väl sisådär för en del av oss...*ler*. Vi skrattade stundtals tills vi grät. Kirran hade inte fått nog av smidighetstestet, hon  gav sig fan på att lyckas hoppa sitt hoppreprsprogram (från musikvideon) och gav sig ut på gatan, mitt i natten med hopprepet i handen. Det ryktas om att hon grejade hoppet som hon tränat och tränat på...det blir väl upp till bevis i morgon kanske...

Bilder...
image733
Kirran förbereder Tacopajerna

image734
Dags för presentöppning a lá special, dvs. rygg mot rygg

image735
Muffinsformar...verkligen kanoners!

image736
Jag började ana ett tema...men va det verkligen såååå roligt? *ler*

image737
Kirran var grymt nöjd med muffinsboken

image738
Allt avslutades med nya vattenflaskor, vilket alltid behövs...även om jag diggar min rosa :) Kirran var helt såld när det gäller den nya funktionen på flaskan...haha

image740
Jag fick några extra presenter från Kirran att öppna

image741
Emil stämde gitarren innan allsången drog igång

image742
Anneli och Elin

image743
Emil lyckades locka ut fler av mina grannar från deras lägenheter för att lyssna på hans jammande

image744
Anneli och Elin beslutade sig för att sitta fast

image745
Dags att spänna musklerna

image746
Med tanke på att dessa drinkar serverades förstår jag att kvällen blev lyckad *ler*

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0