En helg med skratt, tårar, glädje och framför allt svett

Då var "jag-vet-inte-hur-jag-ska-orka-helgen" till ända och kroppen känns tung, benen orkar knappt hålla upp mig men jag känner mig glad och motiverad till att fortsätta kämpa för att prestera ännu bättre resultat om ett par veckor.

Det var helt klart den tuffaste helgen hittills men även den mest glädjande resultatmässigt. Under lördagen utförde vi tester av alla olika slag och kämpade på som bara riktiga zessor kan. Det tog emot mer än en gång och resultaten varierade en del men jag och resten av laget orkade bita ihop och göra bra resultat. 

Coopertestet var riktigt jobbigt men jag hade bra draghjälp från Tessan, det blev lite av en fight mot slutet men kroppen sa ifrån och Tessan vägrade ge sig...men nästa gång tar jag dig Tessan...*ler*.

Skönaste kommentaren...Ylva..."-ju mer vikt man lägger på, desto lättare blir det!"

I like...att äntligen få röra klubba och boll igen.

Stoltast...över att jag orkade hänga på lagets kenyaner runt Bosöns 7.2 km...även om jag gick i sista backen *ler*.

Typiskt för helgen...svett i mängder!

Helgens skratt...Kirran visade trick från hopprepsvideon och lyckades hoppa 12 st hopp på rumpan...helt j-la otroligt! Ny pausunderhållning?

Skönt...sista promenaden runt Råstasjön, verkligen perfekt efter matchen och helgen i övrigt.

Roligt att se...alla spelkombinationer som poppade fram under internmatchen...ser riktigt bra ut.

Nu ser jag fram emot en veckan med lite träning och mkt vila...en välbehövlig sådan!

//Gnurp med tegelstenar till vader



   

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0