En dag på "jobbet"...

Gårdagens träning var ledd av el capitano herself, eftersom grabbarna Grus var på "utflykt". Vi hade fått information tidigare i veckan om mycket 2 mål och visst blev det så. Med Berit i ena kassen och Öberg i andra kunde det inte ha slutat mer rättvist än oavgjort.

 

Imponerad av...röda lagets upphämtning vid ställningen 4-1

 

Fantomräddningen...Öbergs sparkräddningsövning under tisdagsträningen gav genast resultat, skott-spark-ribba-ut och speeden på det skottet hade jag velat se. Årets räddning?

Pang...var allt jag hörde när Jempa kom i 190 och laddade för skott på Linneas pass. Jag köpte korv med mos med extra ketchup, senap och rostad lök...inte ens Öberg hann reagera.

Spelmässigt...båda lagen radade upp snygga spelkombinationer, roligt att se.

Hur svårt kan det vara...att lägga sargbitarna på rätt vagn. Varför är det alltid vårt lag som måste fixa oredan på sargvagnarna?

Infoland...det är mkt information nu...datum hit, tider dit...tack vet jag mailfunktionen, utan den skulle allt gå in genom ena örat och ut i andra.

//gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0