Det var med tunga steg...

Första ordet som kom ur min mun i morse var AJ. Jag konstaterade ganska snabbt att hela kroppen ömmade, några ställen mer än andra men i helhet var jag stel och öm. Efter helgen som var är jag knappast förvånad. Det som däremot stör mig är skavsåren jag fått i armhålan av mina sporttoppar...ingenting ovanligt men lika jobbigt varje gång.

Det var med tunga steg jag tog min vanliga promenad till jobbet, hur skönt som helst när jag väl hade gått ett par minuter men det var riktigt tungt ibörjan.

Nu drar allvaret på gång på riktigt både med jobbet och innebandyn. Det är en tung period som väntar på alla håll så det är bara att spänna fast bältet och hänga med i kurvorna...men först... 
ser jag fram emot att få vila ikväll...

Humör...glad

Känsla...stel & öm

//garpilarpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Prova lägg en kommentar på min blogg å se om det fungerar =)
Kramis

2007-08-06 @ 09:59:56

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0