Det kan bara bli bättre...

Gårdagens träning kan jag sumera i två ord...mindre bra...och då svara jag för min egen insats och känsla. Visst jag slänger in 2 baljor men sedan då? Jag tror inte jag passade mer än två gånger på hela 2 målet (vad jag kan minnas)...jag sprang mest runt och försvarade mig från en röd anstormning. Röda laget var grymma på att ta vara på alla de misstag blåa laget gjorde och jag hoppas innerligt att det var sista gången det sker, för lätta mål ska fasiken inte andra lag få göra på oss i år.

 

Gårdagens träning är glömd vid det här laget och jag ser redan fram emot dagens, för det kan bara gå bättre...

 

Konstaterande nr 1...det finns faktiskt fler munnar i ett lag...så snälla öppna dem eller åtminstone ta i lite högre både på planen och utanför!!!!

 

Konstaterande nr 2...ny klubba för säsongen är vald, frågan är nu om jag kommer att gilla vitt blad tillsammans med vit boll. Det gick ju i Balrog så det borde fungera nu också.

 

Konstaterande nr 3...nu måste skorna komma, that´s all!!!

//Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0