Brunnsviken runt

Mina föräldrar drog mig ut på en liten promenad runt Brunnsviken, liten och liten...det tog oss hela 2 h 30 minuter,fast då med några vattenstopp. Jag har aldrig tidigare gått hela vägen runt men det visade sig vara en trevlig upplevelse. Vi passerade allt ifrån bra springspår till en liten stig vid en hage, det var många nya intryck och en hel del smultronställen. Jag kommer helt klart göra rundan igen, frågan är bara när...


image688
På andra sidan Haga Parken fanns det fina trädgårdar och dammar

image689
Vi gick under bilvägen men över båtslussen

image690

image691
En bit kvar men lägenheten i sikte

//Garpilarpen...med veckans powerwalk gjord

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0