Arbetsveckans sista dag

Efter en hektisk jobbvecka passade jag på att avsluta på ett avkopplande och trevligt sätt. Jag hade min traditionella "söndagsmiddag" redan på fredagskvällen med Anna. Eftersom Anna fyller år dagens efter mig och det snart är dags att fira tog jag med mig hennes födelsedagspresent, vet inte när jag kommer att se henne nästa gång så det var lika bra att vara på den säkra sidan. 
Själv fick jag min examens/födelsedagspresent...en zuperfin ring, verkligen kanonfin!  

image686
Anna var lite sliten efter en lång och intensiv arbetsvecka...

Märkligt värre...
Vi gick upp till affären och skulle handla lite och vid kassan fanns det en ställning för pocketböcker. Jag pekade på en bok och sa till Anna att den här boken är kanonbra, den måste du bara läsa. Det var Tina Nordlunds bok "genom helvetet". Vi betalade och gick sedan och hämtade vår mat från huset bredvid. In genom dörren kommer då Tina Nordlund och jag börjar nästan småskratta...märkligt värre!

//Gnurp 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0