Är det ett smart drag eller???

Jag har nu lyckats skrapat ihop 2 st böcker som jag vill läsa och som jag funderar på att vänta med att börja läsa innan jag drar iväg till Thailand över julen, men frågan är om jag bör vänta med tanke på min förra trip...

Senast under min Thailandstrip läste jag hela 7 sidor i en bok, något slagt rekord tror jag. Jag är som sagt ingen bokslukerska och har aldrig varit, att läsa är inte speciellt avkopplande för mig som det tycks vara för andra. Men då hade jag å andra sidan ingen bok jag verkligen ville läsa som jag har nu...
 
Fast samtidigt när ska jag ha tid och läsa nu???
Det enda jag gör nu förtiden är jobbar-äter-tränar-sover, de få minuter jag har över sitter jag ogärna med en bok. För som sagt, jag är ingen bokslukerska!

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0