8 tappra soldater och en fotograf

Det var ett litet men väl så laddad gäng som befann sig ute på ön under torsdagskvällen. Det var hårdkörning från första stund och vattenpauserna kändes färre och färre. Det kändes som privatträning eftersom vi var så få men inställningen var grym. Dett var koncentration på snabbhet under träningen och vi fick prova på en hel del nya övningar, riktigt jobbiga sådanna. Jag tror tom att jag uttryckte att Cooper inte var i närheten så jobbigt som detta...men då tycker jag också att Cooper kan vara lite roligt ibland.

Eftersom vi bara var 8 st körde vi på i ett ruskigt tempo och det var knappt någon vila mellan intervallerna. Vi avslutade allt med backträning...behöver jag säga mer?

Dagens fotograf...Yasse tittade förbi och jobbade på ordentligt med vitögat.

Dagens nya frippa...satt på Elins huvud...grymt snyggt! Men säg mig vad den tjejen inte passar i?

Konstaterande 1
...benen har redan börjat ömma

Konstaterande 2...inställningen i årets upplaga av Zunda har sällan skådats.


Konstaterande 3...jag måste köpa nya shorts, jag lägger ner mer tid på att spänna fast dem så att de inte åker ner än allt annat.

Nytt...Svennars straffutdelning vid miss under en av övningarna...jag hann knappt börja förrän jag hade inkasserat 5 armböj. Stackars Elin kom strax efter mig och åkte direkt på 10 st...hihi, vad ska det sluta? 

Gammalt...att hoppa hopprep på gräs går fett bort!

Bilder...
image706
Alla var glada innan passet börjat


 

image707

Hoppande glada

image709
Jempa stylade medan vi andra stod och tittade

image710
Svennar laddade med en ny bana

image711
Hopp hopp hopp

image712
Alla laddar inför den nya övningen med straffutdelning

image713
Wester in action

image714
Jempa tog sig igenom som en exemplarisk förebild :)

image715
Tessan flög fram mellan "rutorna" 

image716
Frida var fokuserad

image717
Jag körde sambasteg, dvs. mina fötter var överallt och Yazze lyckades fånga mitt stora misstag på bild vilket gav mig armböj i straff.

image721
Jag tog mig runt banan...kon för kon

image718
Frida utförde sin straffomgång

image719
Svennar instruerar och gav lite tips medan vi pustade ut i ledet

image720
frukta! *ler*

//garpilarpen med ömma men snabba ben


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0