Vuxenlista

Surfade runt och stötte på en vuxenlista som jag bara var tvungen att svara på...

Körkort: Ja
Bil: Ja
Matservis: Nej
Soffbord: Ja
Ica-kort: Nej
Hemförsäkring: Ja
Eget boende: Ja 
Fast inkomst: Nja, väldigt snart iaf
Köksbord: Japp
Finglas: Ja
Betalkort: Ja
Toarullehållare: Ja
Duschdraperi: Ja
Barn: Nej
Sambo/make/maka: Nopp
Spelar Bingolotto: Nej
Tippar på lördagar: Har väl hänt
Internetbank: Ja
Organiserat skafferi: Nja, organiserat på mitt sätt iaf
Färsk mat i kylskåpet: Ja
Slänger dina håliga sockar: Ja
Går på reklamer på tv: Nja på den, inte lika mkt nu som förr
Har fläckbortagningsmedel hemma: Nej, ringer Öberg för råd om sånt
Pensionsfond: Ja
Sopsorterar: Ja
Prenumerar på någon dagstidning: Nej
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: Nej
Letar middagstips: Nej
Blir arg när skorna inte står på sin plats: Verkligen inte
Får majoriteten av post i räkningsform: Nej, faktiskt inte
Har en stavmixer: Ja
Äter söndagsmiddag: Med Frasse, börjar bli tradition
Försöker att inte svära: Nej
Sorterar tvätt: Nja, inte träningsgrejerna iaf
Har en krok i badrummet märkt ?Gäster?: Nä verkligen inte, mina gäster ska känna sig som hemma hos mig
Mobilabonnemang: Nej
Hemtelefon: Nej
Veckohandlar: Handlar jämt känns det som
Medlem i hyresrättsföreningen: Nej
Gardiner: Klart
Dukar: Någon ful trasa som ska bort
Överkast: Ja eller rättare sagt ibland
Kuddar för prydnad: Jobbar på det
Fler än 5 kryddor hemma: Har nog 5 precis
Fruktskål: En blå som fungerar till allt


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0