Vila ger färdighet...?

I fredags eftermiddag fick ett samtal från Elinpelin som hade fått krupp på sina grannar som påbörjat en födelsedagsfest och spelade 3 låtar på repeat. En av låtarna var "I natt i natt" och sedan var det någon dunka dunka låt. Elin frågade trots att det var fredag om jag ville hänga med ut och springa. Hon kände att hon var iaf tvungen att lämna sitt hem för att inte bli hysterisk över musiken :)

Vi möttes som vanligt halvvägs och innan jag mötte Elin stötte jag på 3 snygga hockeylirare som verkade jobba på rätt bra för deras ljusgråa träningsställ var inte så ljusa längre...

Elin och jag beslöt oss för att springa vår runda som vi nu en gång redan hade testat på tid och jag hade även dagen till ära min pulsklocka redo. Jag drog snabbt för Elin vad Svennar sagt angående maxpulsen och hur man ska mäta upp den på bästa sätt, jag hoppas det jag sa blev rätt för det var en jäkla massa siffror att hålla reda på och ni som känner mig vet att siffror är inte min starka sida :)

Vi sprang samma slinga och efter rundans "mördarbacke" låg min puls på 175 och skulle jag sprungit själv hade jag slängt mig ner på marken och gett upp men som vanligt kom Elins pushande ord i precis rätt läge. Efter upploppet gick vi i mål på tiden 29.39 alltså drygt 2 minuter bättre än sist. Ger vila färdighet eller hade vi bara flyt? Det återstår att se för slingan lär springas ett antal gånger innan denna försäsong är över.  

image154
Så här liten kände jag mig gentemot "mördarbacken"

Efter stretch och lite snack promenerade vi hem och jag gick åt Elins håll och tog en liten omväg, men det roliga var att när vi väl stod utanför Elins hus hörde vi låten "I natt i natt" alltså säker 3-4 timmar efter att Elin hört låten första gången.
 
Är det party så är det!

Något att tillägga?
Postat av: Clarken

Bäst att du pluggar på så du kan sjunga med!

He's a stranger to some
And a vision to none
He can never get enough,
Get enough of the one

For a fortune he'd quit
But it's hard to admit
How it ends and begins
On his face is a map of the world
(A map of the world)
On his face is a map of the world
(A map of the world)
From yesterday, it's coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
But he doesn't want to read the message here

On a mountain he sits, not of gold but of sin
through the blood he can learn, see the life that it turn
From council of one
He'll decide when he's done with the innocent

On his face is a map of the world
(A map of the world)
On his face is a map of the world
(A map of the world)

From yesterday, it's coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
But he doesn't want to read the message
He doesn't want to read the message
Doesn't want to read the message here

On his face is a map of the world

From yesterday, it's coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
But he doesn't want to read the message here
From yesterday,
From yesterday,
From yesterday, the fear
From yesterday,
From yesterday
But he doesn't want to read the message here
But he doesn't want to read the message here
But he doesn't want to read the message here

2007-04-28 @ 23:28:23

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0