Veckan som gick

Zuperskoj att Clarken ville göra ett gästinlägg, lär bli fler sådana i framtiden.

I morse när jag vaknade började jag tänka tillbaka på vad som hänt under veckan och insåg att det har varit mkt skoj, spännning och tankar under veckan som gått. Här har ni en kort lista på veckan i sin helhet:

Måndag: Sista provträningen och utvärdering av säsong 06/07. Provträningen satt igång i ett 7-helvetes tempo, sjukt skoj hade iaf jag och jag fick känslan av att jag inte var ensam. Zundaland hade besök av några nya ansikten och bra sådana, full fart framåt var ordet för dagen och nog levde vi upp till det alla gånger :) 
Utvärderingen gick även den bra men jag hann bara börja innan Frippe kom och ville prata med mig....min första tanke...What have I done now???
Det var dags att snacka kontrakt och ca 10 minuter senare blev det klart, "Välkommen till Zunda Garpen" , tack tack sa jag och log lite grann, skönt att papprena är påskrivna och allt äntligen är klart.

image103
Jag skrev på kontraktet med den kända Zundapennan :)


 Tisdag: Inköp av en ny cykel, hade beslutångest men det löste sig det också. Nu finns det ingen återvändo bara att börja cykla till och från jobbet och nu när busskortet har gått ut och allt finns det INGA ursäkter. Oavsett väder och vind kommer jag att sitta på den obekväma sadeln och trampa å trampa å trampa...

Onsdag: Träningsmatch mot Hässelby med många nya ansikten, endast 5 gamla zundaiter men trots det fungerade spelat bra och gav laget en vinst med 5-2. Öberg kom ner och visade upp det nya "skyddet" för mobiler...ha ha vi fick oss alla ett gott skratt.

image104
Värsta skyddet...utan glidmedel för er som är intresserade

Torsdag: Var ledig från jobbet för att jobba med mitt examensarbete, gick väl sisodär eftersom jag satt i skolan och träffade alla klasskamrater som jag inte sett sedan december. Det blev en del snack och lite skvaller så examensarbetet fick vänta. Hämtade ut min nya cykel och fick direkt börja mecka, men eftersom jag är så himla händig fixade det sig :) (Ni som känner mig väl vet att det jag just skrev är det största skämtet någonsin)
 
Fredag: Satt på msn på eftermiddagen med några av girlsen och planerade finaldagen. Vi gick från att inte se dammatchen och att hänga hos Clarken till att slutligen bestämma oss för att se dammatchen och sedan hänga hemma hos mig. Eftersom planerna slutligen blev som de blev fick jag "akut städa" lite, vilket behövdes :)

Lördag: Finaldags, mötte upp Clarken utanför Globen och gjorde genast dagens gärning genom att hjälpa en äldre dam att fylla på hennes mobil, eller som hon yttryckte sig; - kan ni ladda min mobil....hhmmm jag och Clarken såg nog ut som de två största frågetecknen någonsin. Vi såg damfinalen och när straffarna var över jublade jag i takt med Rönnbyklacken som satt kring oss. Roligt med ett tronskifte!
Kvällen avslutades på finalfesten där typ ALLA var...mer om finalfesten kommer.

Söndag: På sofflocket...hmmm ni kanske fattar...

En ny vecka väntar och jag måste ladda mina batterier 
   
image106

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0