Tjuvstart...

I dag tjuvstartade jag och Elin försäsongen genom att springa en liten testrunda i Hagaparken. Den lilla testrunda blev längre och längre och vi sprang och sprang och sprang medan klockan rann iväg. Vi gick i mål på tiden 31.50 minuter. Elin är kung på att pusha andra och det fick jag känna på under upploppet, vi flög fram i sista backen, iaf om ni frågar mig :) Elin kanske ger er ett annat svar...

image139

Fördelen med vår testrunda är att vi nu har något att jämföra med, vi har nu ett mål och en tid att förbättra. Jag som oftas springer själv och tycker det är avkopplande måste säga att det var mkt roligare med sällskap, inte ens lika jobbigt. Jag tänker nu byta ut min Ipod mot Elin...eller någon annan som vill hänga på. 

Sist jag och Elin var ute och sprang kom jag hem och däckade i feberfrossa och insjuknade i ett 3-dagarsvirus som drog ut över en hel vecka...hmmm och det kallades för 3-dagarsvirus, den ekvationen kan inte ens skolans mattenörd få ihop. Vi får hoppas jag håller mig på benen imorrn iaf...time will tell!

Jag och Elin har redan bestämt att vi ska ha en grillkväll/dag med hela laget i Haga Parken, äta, dricka, umgås och bara njuta av väder och vind...någon som är på?

Något att tillägga?
Postat av: Clara

Jag är på!!
Självklart! Kan nog springa nån gång också för att testa slingan =)

2007-04-25 @ 13:37:27

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0