Smygpremiär...

Då var det dax för en liten smygpremiär av Me, Myself and I direkt från Zundaland.

Jag är lite osäker på om ljusrosa är den rätta färgen för min blogg men som Zundazessa jag är, måste väl rosa passa zessansblogg eller?

Läste på Fias blogg  att hon skulle börja skriva om Zundas resa mot eliten...väntar med spänning, ska bli intressant att läsa även om jag kommer följa resan på ganska nära håll. Fast man upplever ju oftast saker och ting på helt olika sätt så jag ser fram emot Fia kommentarer.

Idag måndag skulle vi haft provträning nummer 4 om det inte var för att påsken svept förbi Zundaland. Istället har vi Zessor laddat med ägg och godis inför onsdagens drabbning, då Zundas junisar vill fightas med oss äldre. Brukar bli en rolig tillställning med en hel del sköna mackor, ibland tom varmkorv på läktaren med ketchup och senap :)

Efter att ha filat på lite idéer i natt är det nog dax att sätta fart med mitt examensarbete, arbetet skrivs ju inte av sig själv direkt så det är väl bara att ta tag i saken. Lättare sagt än gjort, ni som känner mig vet ju hur bra det brukar gå...   

Tjing tjing 

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

ÅÅÅ... va kul..... :)
Oxch kommer du på några fina finesser med bloggen så tell me.. jag är rätt crap på det tekniska..

2007-04-10 @ 10:15:32
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0