Provträning nummer 4

Det var ett tag sedan vi hade provträning, bortsett från junismatchen har vi inte lirat boll på 2 veckor. Det ska bli skoj och åter intessant att se vilka nya alternativt ny gamla ansikten som dyker upp. Snart ska ju allt vara klart om det blir som det är sagt och visst är man sugen på att få sätta igång den nya säsongen, iaf jag!
Hur som helst så ska det bli sjukt skoj att få jaga den vita bollen igen.

I helgen gjorde jag också mitt första inköp för säsongen, ett köp som jag kommer ha stor nytta av både under träningen i Sverige men även under mina resa till Thailand :)

Inköp nummer 1 
image44

En pulsklocka, nu kommer iaf intervallträningen fungera som den ska och Svennar lär nog köra skiten ur mig och resten av laget men konstigt nog ser jag fram emot det...än så länge :)







 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0