På dagens agenda...

Eftersom jag fick en extra dag ledigt från jobbet passade jag på att sova ut idag igen, fast bara till 10.00. Jag hade satt väckarklockan på 09.30 så det blev ett par extra minuter.

Sitter och äter frukost samtidigt som jag skriver och idag blev det faktiskt en äggmacka, har inte ätit ägg på jättelänge så jag kände mig faktiskt lite sugen och självklart har jag kalles på.

Efter frukosten är det dags att sätta igång med dagens dos av examensarbetet. Jag vet att jag tjatar om detta arbete typ hela tiden, men snart ska alla som läser denna blogg förhoppningsvis slippa läsa mer om arbetet. Läste precis Fias kommentar...hon vill att jag ska göra hennes 5-poängare också...ha ha.. eller hur, det räcker med den ångest jag redan har tack *ler*.
 
Hur som helst så här ser dagen ut:

1. Gå hem till mamsen och pappsen och vattna deras blommor (uuuppsss, mamma som sa att hon helst ville ha levande blommor kvar när hon kommer hem), hämta posten mm. Ska även ringa upp dem och se hur varmt och skönt de har det och bli lite avis igen.

2. Examens arbetet

3. Sen lunch

4. Luft, kanske i form av en promenad eller kanske lite sol på balkongen

5. Forts ex-arbetet


Sedan får dagen bli som den blir, jag måste iaf få någonting gjort idag den saken är klar!


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0