När man får oväntat besök...

Som jag nämde tidigare fick jag besök av Clarken, ett behövligt besök. Efter modevisningen drog vi på en mini roadtrip till Wilda Väsby för att besök Anneli som var på hugget med att renovera sin nya lägenhet.

Eftermiddagen i bilder...
image159 
Clarken med Sundsvalls jeepen

image160
Clara in action

image161
På väg till Wilda väsby

image162
Efter ett tag hade vi Infra City på vår högra sida

image163
Nästan framme...
 
image164
Anneli mötte oss vid dörren

image166
Kramkalas

image170
Jag tog plats i en av de exklusiva solstolarna


image167
Anneli har verkligen satsat på Påsken i år med sitt gula kök :)

image168
Inte visste jag att Anneli gillade gult..hi hi *ler*


Nu väntar vi bara på inbjudan till inflyttningsfesten...

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0