Med bara några timmar kvar...

Jaha, då var det bara 2 h och 30 minuter kvar till nersläpp, Zundas egna junisar ska visa gamlingarna var skåpet ska stå...eller?
Hur som helst så ska det bli grymt skoj att få springa efter den där vita bollen. Det var över en vecka sedan sist och det märks att säsongen är över, för det blir bara längre och längre mellan gångerna. Men visst är det skönt att få göra annat som kan vara svårt att hinna med under en säsong. 
Vi får väl se vilket lag det blir som tar sig ut denna väg...

image7

Packade min matchväska redan igår...fast väldigt sent, kl 23.57 var väskan färdigpackad och jag ville inget annat än att sova.  När mina älskade PUMAskor skulle ner i väskan insåg jag att det nog är dags att inskaffa sig ett par nya skor snart, för visst är de rätt slitna?

image8
hmmm...funkar kanske an säsong till :)

image9
Sulan är iofs rätt sliten och hur springer jag egentligen....?

Nä, nu är det dags för en fruktstund med frukt i mängder innan det är dags att sätta sig i bilen och bege sig till Råsta Park. Jempa erbjöd mig skjuss till matchen idag eftersom hon åker förbi mitt jobb på vägen men jag var tvungen att tacka nej och hon kommer fatta varför ikväll :)

image10 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0