Junisarna bjöd upp till dans

Gårdagens match mellan junisarna och damlaget slutade med seger till damerna...slutresultatet på tavlan kan jag inte yttra mig om eftersom jag inte brukar ha speciellt bra koll på det . Jag vet bara att vi vann matchen och att det rann iväg lite mot slutet. Men all heder till junisarna som verkligen gav oss en match, vi fick tom låna Verum ( gillar hälsofil???) och Ann i en period eftersom vi bara var 9 tappra damlagsspelare (exklusive Kjelle) nere i går. Vad hände med alla som så glatt ville vara med... 

      image28

I like....
Finterna a´la Julia Jernberg, speciellt den klassiska då ingen ser var bollen tar vägen :)
image23


Ylva som back....vad hände? Allt föll plötsligt på plats :)
image24


Lauras finska temprament efter förlusten...en fröjd att se! :)
image25


Efter matchen var det en och annan som tog med sig lite juice hem, till och med jag fick med mig 3 flaskor.
image27

Något att tillägga?
Postat av: Ami

Japp.. egoblogg. konstigblogg. Jag är EGO ibland.. född sån.. lever sån :)

Vad.. va hände.. hade jag vetat att ni bara var 9 st så hade jag struntat iallt vad kän och skit heter och störtat ner.. hade ju vart en anledning till at gå tidigare från jobbet oxå.. "jag har match liksom"..

puss

2007-04-12 @ 18:45:08
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0