Jag kommer att sitta bänkad...

I kväll smäller det!  4:e matchen mellan Pixbo och Caperio/Täby...2-1 i matcher.  Det har varit en grymt jämn semifinalserie lagen emellan och det känns som att vilket lag som helst kan gå segrande ur striden. Jag hoppas att Täby kan njuta av sitt stora publikstöd och strida till sig 3 nya poäng eller som i detta fall...komma ett steg närmare golvet i Globen.

                                          image11

KOM IGEN BINGE, FIXA EN 5:E OCH AVGÖRANDE MATCH!


image12            VS.             image14

Jag kommer att sitta bänkad framför TV:n kl 19.00 (SVT 24) och hålla tummarna för att Binge och Co vinner och håller semifinalen vid liv. Ni som bestämt er för att vara på plats i Tibblehallen...heja lite för mig också!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0