I väntans tider...

NEJ, jag är inte gravid!!!!

Nu har väntan satt igång och jag är precis som alla andra år nyfiken på vad som ska hända.  Jag kan knappt vänta  på att få reda på truppen i sin helhet eller truppen i stora drag som jag själv brukar kalla det vid den här tidpunkten...det sker ju alltid någon ändring så där i sista stund. Vilka av de som provtränat har blivit erbjudna kontrakt, vilka stannar, vilka slutar, vilka byter lag etc...ja, frågorna är många och svaren få.


image140

Allt undrande och funderande är en del av charmen, varje år blir jag lika nyfiken och jag verkar aldrig lära mig att det bara är att luta sig tillbaka och invänta svar...det är inte min grej helt enkelt.
Den dagen då någon form av information kommer blir jag som ett litet barn på julafton som sliter upp sitt paket. Frågorna börjar rulla runt i huvudet igen...Vilka har skrivit på, vilka är nya, vem har slutat osv. FUN FUN FUN!!!

Det som är skönt i år är iaf att tränarbiten är klar...nu vet man förutsättningarna, bara att ta ställning. För man är ju inte 12 år längre och måste spela i samma lag som bästisen utan man bör ta egna beslut och se till sig själv, sin utveckling och sina egna mål med innebandyn. Frågan är bara, gör alla det eller väljer man det enklaste vägen ut?





 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0